Děkuji svým studentům za hodnocení, nechávám je v původní podobě bez oprav.
Pro děti jsou lekce angličtiny u Ivy Plešingerové výbornou nadstavbou základní školní docházky. Děti si rozšiřují slovní zásobu a významně procvičují stavbu vět, gramatiku a konverzaci. Výuka obvykle probíhá v menších skupinkách 3 – 6 dětí, které jsou na podobné úrovni znalostí, komunikuje se převážně v angličtině. V hodinách panuje řád a kázeň. Děti se opravdu učí, přesto hodiny navštěvují rády. Velký důraz je kladen na procvičování, proto děti dostávají i domácí úkoly – je třeba počítat s tím, že vedle jedné hodiny vyučování stráví děti podobný čas domácí prací. Pokud dětem něco nejde, skupina se u tématu zdrží, a vše dodatečně proberou. Pokud je dítě nemocné, má možnost připojit se do hodiny online. Náročnost je přiměřená, ale určitě ne nízká – pro rodiče, kteří chtějí, aby se jejich děti něco naučily, jsou lekce Ivy Plešingerové dobrou volbou.
Paní učitelka Iva Plešingerová je podle mne skvělý pedagog. I díky distanční výuce jsem se přesvědčila, že pro své studenty žije a neváhá improvizovat, když je to potřeba. Pro děti vymýšlí takové aktivity, aby je to nejen vzdělalo, ale i bavilo. A s rodiči komunikuje úplně skvěle a děti angličtinu opravdu naučí. Vřele doporučuji!
Můj mladší syn navštěvuje hodiny angličtiny prvním rokem. Jelikož jsem měla perfektní zkušenost s výukou angličtiny u staršího syna po dobu celého druhého stupně základní školy, zvolila jsem stejný postup i u mladšího syna. S výukou jsem velmi spokojena. Hodiny jsou velmi dobře vedené s možností přizpůsobení se individuálním potřebám žáků. Jsem velmi ráda i za domácí úkoly (vždy perfektně zpracované) a možnost procvičení probírané látky. Probíraná témata se dobře prolínají s látkou vyučovánou na základní škole. Velmi oceňuji výuku během online hodin. Já i syn se proto těšíme na další školní rok.
Nedávno jsem se byla podívat na hodinu angličtiny v první třídě mé dcery a byla jsem nadšená. Všechny děti byly zapojené do výuky i ty které drží hůř pozornost, vyzkoušely si "scénky" k výuce a určitě je to i bavilo. Takto si představuji výuku angličtiny u malých dětí.
Stručně shrnutí toho, jak vnímáme kurzy angličtiny paní Plešingerové pro děti:
Děti se učí angličtinu hrou (písničky s pohybem, herecké etudy, básničky, gesty, omalovánky, lepení, ochutnávání, ...), paní učitelka na ně
česky prakticky celou hodinu nepromluví. Vzhledem k tomu, že je hodina
jen jednou týdně, opakujeme s dětmi doma. Úkoly jsou hravé a navíc se
řídíme heslem "čím větší blbost, tím lépe, hlavně, že je to anglicky".
Angličtinu navštěvují dvě naše děti a pokračovat chtějí (i když už mají i
povinný jazyk), v září se přidá třetí a už teď se těší.
Za práci s našimi dětmi DĚKUJI.
Rád bych vyjádřil svou spokojenost s metodou výuky, kterou paní učitelka Plešingerová využívá, aby si její žáčci (angličtinou povětšinou dosud "nepolíbení") vytvořili kladný vztah k prvnímu cizímu jazyku, chuť se v něm zdokonalovat a zároveň si osvojili jeho základy. Receptivní metoda obvykle spočívá v pasivním příjmu informací žáky, zatímco učitel poskytuje poznatky formou výkladu, videonahrávek či audiozáznamů. Paní učitelka však výuku obohacuje o reproduktivní prvky založené na opakování získaných poznatků a dovedností, čímž vědomosti cíleně prohlubuje a dotváří celistvé představy. Děti jsou neustále povzbuzovány k aktivnosti a zájmu o vyučovaný jazyk, čímž se jeho osvojování ještě povýší. Tento způsob výuky se řadí k nejekonomičtějším a nejúčelnějším metodám vůbec. Časté střídání aktivit navíc neustále udržuje žákovu pozornost, nikoliv však vynucenou, nýbrž založenou na vlastní zvědavosti a chuti se zapojit. V hodinách je motivován, k čemuž přispívá i vhodně zvolená učebnice obsahující slovní zásobu korespondující jak s všedním životem dítěte, tak i jeho imaginárním světem. Pravidelně zadávané domácí úkoly jsou vždy založené na opakování a to hravou metodou. Poslech písní, krátkých textů, během nichž žák plní úkoly, kreslení a vybarvování, ale především aktivní zapojení rodiče, který se stává sám žáčkem, to vše vede k úspěšnému a radostnému zvládnutí prvních "krůčků" na cestě k skvělé angličtině.
Kurzy anglického jazyka navštěvuji již třetím rokem a moje žena již šestým rokem, jsem s výukou velice spokojen. Kladně hodnotím trpělivost a snahu lektorky, dokáže naučit základy angličtiny skutečně každého. Díky dobrým zkušenostem jsme do kurzů pořádaných na základní škole Amálská přihlásili i naše dvě děti ve věku 10 a 12 let.
I attended FCE courses even though I wasn’t on that level. But thanks to Ms. Plešingerová I achieved that. Her classes are fun and everything is explained in English. These courses were really useful for me, because of them I passed my entrance exams to university with 800 points out of 1000.
In my life there are only few things I could say that have strongly influenced me and my life. Apart from my family and my scout group is the biggest influence my English teacher, Iva Plešingerová. I would say that during those eight years I was taught not only the grammar and the vocabulary in English, but how to think in a foreign language without having to translate every word in my head before saying or writing it, how to speak, listen and write properly and many more useful language skills. She also gave me a different point of view when it comes to understanding and being inspired by foreign cultures, a strong motivation to learn new things and an open mind to all the differences between people and their conflicts. These skills unlocked a new world for me. So I would very highly recommend to anyone who has doubt choosing an English teacher and wants not only to know the words and phrases, but to understand the language, this nice and and openminded person.
I have been attending English lessons of Ms. Plešingerová for 2 years. I find her lessons amusing and well organised. She keeps them up to date. In my opinion I improved my English skills, learnt new things and met interesting people. My older son Adam enjoys Iva´s lessons as well. He started learning English when he was 6 (now 10). He is able to describe things simply and react.
I met Iva for the first time when she was my daughter´s teacher. During some lessons I had an opportunity to see her work with the kids and, as a language teacher, I immediately considered it very well done. The choice of books was excellent, the method was brilliant (later on I could see that she had invented a lot of things by herself) and most of all, I appreciated their communication only in English. My daughter used to be quick to respond in English in a natural manner, with perfect pronunciation. A little later I asked Iva to become my teacher, too. Her work with adults is also very professional and appropriate to students´ individual needs. Don´t hesitate to be in her class!